مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-04-24فرهنگي

دومین جشنواره و آیین های موسیقایی نواحی در شیراز برگزار می شود


دومین جشنواره ملی موسیقی و آیین های موسیقیایی نواحی ایران به دبیری علمی دامون شش بلوکی و دبیری اجرایی آرش صفری اردیبهشت 1401 در شیراز برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی جشنواره، دومین جشنواره ملی موسیقی و آیین های موسیقیایی نواحی ایران به دبیری علمی دامون شش بلوکی و دبیری اجرایی آرش صفری، 25 تا 30 اردیبهشت 1401 در شیراز برگزار می شود.

در این دوره از جشنواره که توسط مجموعه آوای هنر ایل قشقایی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و شهرداری شیراز برگزار می شود؛ گروه های برتر موسیقی نواحی از سراسر کشور با محوریت اجرای موسیقی و آیین های منطقه ای خود روی صحنه می روند.

این دوره از جشنواره تلاش دارد اصیل ترین و ناب ترین گونه های موسیقی و آیین های موسیقایی اقوام ایرانی را با اولویت حفظ اصالت ها و ترویج فرهنگ غنی ایرانی جهت مخاطبان تخصصی و عام به بهترین شکل ممکن معرفی و به نمایش بگذارد.

بر این اساس گروه های شاخص موسیقی نواحی و راویان آیین های بومی از مناطقی همچون لرستان، سیستان وبلوچستان، شیراز، آذربایجان، ترکمن صحرا، ایل بختیاری، ایل قشقایی، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، گیلان، کرمان، کیش، کردستان، مازندران، بوشهر و تربت جام در دومین جشنواره ملی موسیقی و آیین های موسیقایی نواحی ایران به روی صحنه می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره و آیین های موسیقایی نواحی در شیراز برگزار می شود

دومین جشنواره و آیین های موسیقایی نواحی در شیراز برگزار می شود