مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-04-24اجتماعي

تعریض بزرگراه امام علی (ع) در محدوده منطقه 8


شهردار منطقه 8 از رفع مشکل ترافیکی در محدوده شهرداری این منطقه با تعریض و افزوده شدن یک خط در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

- ، فاطمه تنهایی از رفع مشکل ترافیکی در محدوده شهرداری منطقه 8 با تعریض و افزوده شدن یک خط در مسیر جنوب به شمال اتوبان بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: بزرگراه امام علی (ع) یکی از طولانی ترین بزرگراه های تهران و بزرگ ترین گذر پرسرعت شمالی جنوبی پایتخت است.

شهردار منطقه 8 افزود: با توجه به اینکه که روزانه حجم زیادی از تردد خودرویی از مسیر جنوب به شمال و بالعکس در این بزرگراه در جریان است، در مسیر جنوب به شمال در محدوده منطقه 8، شاهد ترافیک و پس زدگی بار ترافیک در حدفاصل دسترسی های مدنی تا جانبازان بودیم.

وی ادامه داد: با بررسی های انجام شده در حوزه ترافیک در گام اول حدود 120 سانتیمتر در 800 متر طول پل آغاز تا پل جانبازان در این محدوده تعریض صورت پذیرفت.

تنهایی تصریح کرد: در ادامه اقدامات ترافیکی شهرداری منطقه 8 و با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز 1401 بار ترافیکی کمتری را در این بزرگراه داشتیم، یک متر دیگر به عرض این بزرگراه در محدوده بیان شده افزوده شد.

شهردار منطقه 8 در پایان گفت: با اتمام و تعریض این پروژه علاوه بر افزوده شدن یک خط (حدود 2/20 سانتیمتر) به اتوبان بزرگراه امام علی حدفاصل دستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض بزرگراه امام علی (ع) در محدوده منطقه 8

تعریض بزرگراه امام علی (ع) در محدوده منطقه 8