مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-04-24اقتصادي

واحدهای راکد شیلات در همدان فعال می شوند/ معرفی چهار طرح شیلاتی به بانک


سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان استان همدان گفت: در حال بررسی و پیگیری رفع مشکلات تمام واحدهای راکد پرورش ماهی استان هستیم تا با رفع مشکلات به چرخه تولید بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، جعفر کاویانی دلشاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهار طرح شیلات استان که مهم و اثرگذار هستند برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند اظهار کرد: این چهار طرح جمعا 171 هزار میلیون ریال تسهیلات بانکی دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه طرح تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی مداربسته به ظرفیت 200 تن در روستای امزاجرد با 56 هزار میلیون ریال و اشتغالزایی مستقیم 12 نفر راه اندازی خواهد شد تصریح کرد: سه طرح دیگر با ظرفیت 30 تن ماهی قزل آلا و 30 تن ماهی خاویاری در ملایر و اسدآباد برای دریافت 115 هزار میلیون ریال تسهیلات بانکی معرفی شدند.

سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان استان همدان ادامه داد: در حال بررسی و پیگیری رفع مشکلات  تمام واحدهای راکد پرورش ماهی استان هستیم تا با برطرف شدن مشکلات این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

وی با بیان اینکه افت بارندگی و کاهش آب های جاری و زیرزمینی باعث غیر فعال شدن برخی از واحدهای شیلاتی استان شده است گفت: صدور پروانه صنعتی و مشاغل خانگی در پرورش ماهی است و عدم آشنایی کشاورزان و تولیدکنندگان با دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای راکد شیلات در همدان فعال می شوند/ معرفی چهار طرح شیلاتی به بانک

واحدهای راکد شیلات در همدان فعال می شوند/ معرفی چهار طرح شیلاتی به بانک