مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-04-24اقتصادي

واریز 800 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به حساب ایتام البرزی


مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت:با مساعدت بنیاد مستضعفان، همزمان با ایام شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) مبلغ 500 هزار تومان به حساب ایتام مورد حمایت البرزی واریز شد.

- ، محمد محمدی فرد با اشاره به واریز 800 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان کشور به حساب ایتام البرزی گفت: با مساعدت بنیاد مستضعفان مبلغ 500 هزار تومان به حساب تمامی ایتام کمیته امداد امام (ره) استان البرز واریز شد.

محمدی فرد بابیان اینکه در حال حاضر 31689 حامی حمایت 1600 یتیم و 3834 فرزند محسنین را بر عهده دارند گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک میلیون و 260 هزار تومان به حساب ایتام و 618 هزار تومان به حساب فرزندان محسنین واریزمی شود.

وی افزود: با فراهم شدن زیرساخت ها تمامی مبالغ کمک حامیان از طریق کارت های عضو شتاب به طور مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می گردد.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه های محرومیت زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن 32801071 فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 800 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به حساب ایتام البرزی

واریز 800 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به حساب ایتام البرزی