مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-04-24سياسي

خانواده معظم شهدا در اجر همسران شهید خود شریک هستند


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: خانواده های معظم شهدا در اجر همسران مجاهدشان شریک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سیداحمد علم الهدی شامگاه شنبه در دیدار با خانواده شهید محمد اصلانی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا نیز در اجر همسران مجاهدشان شریک هستند، اظهار کرد: روزی اسماء بنت عمیس که ندیمه حضرت زهرا (س) و همسر جناب جعفر طیار بود، زنان مهاجر و انصار را جمع کرد و همگی با هم نزد رسول خدا (ص) آمدند.

در این دیدار، اسماء بنت عمیس از پیامبر اسلام (ص) درخصوص جایگاه خانواده مجاهدان و شهدا پس از شهادت همسرانشان پرسید؛ خصوصاً اینکه این مجاهدان در میدان جنگ و جهاد و در یک روز به شهادت می رسند اما خانواده های آنان از ضایعه فقدانشان تا پایان عمر دچار خسران و آسیب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: اجر و جایگاه خانواده های معزز شهیدان مسئله و موضوعی حائز اهمیت است که در پاسخ به این سؤال، نبی مکرم اسلام (ص) به صراحت تبیین می کند که اگر همسران شهدا دنباله روی شهیدانشان باشند، بی کم و کاست در اجر آنان سهیم خواهند بود.

وی در این دیدار که خانواده رییس جمهور نیز به‎ صورت سرزده در آن حضور داشتند، خاطرنشان کرد: در دوران کنونی که باب شهادت بسته شده و دیگر نائل آمدن به این توفیق نصیب و روزی همه نمی شود، شهادتی با این کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده معظم شهدا در اجر همسران شهید خود شریک هستند

خانواده معظم شهدا در اجر همسران شهید خود شریک هستند