مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-04-24اقتصادي

پاسکاری توپ بهسازی جاده دیوزناو در زمین مسکن و شهرسازی و راهداری کردستان


«دیوزناو» به واسطه وجود یکی از بزرگترین مجتمع های پرورش ماهیان سردآبی و نیز روستای ملی «ارغوان بافی» توانسته زمینه مهاجرت معکوس به روستا را فراهم کند اما مشکلاتی مانند نبود راه دسترسی مناسب موجب شده این چرخه اقتصادی با محدودیت هایی مواجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج دوم اردیبهشت ماه 1400 در قالب گزارشی با عنوان نبض تولید در دیوزناو می تپد به ظرفیت ها و مشکلات یکی از روستاهای هدف گردشگری و ملی سروآباد پرداختیم.

دیوزناو به واسطه وجود یکی از بزرگترین مجتمع های پرورش ماهیان سردآبی و نیز روستای ملی ارغوان بافی توانسته زمینه مهاجرت معکوس به روستا را فراهم کند و چرخه اقتصادی فعال و پایداری در آن فراهم شود البته وجود برخی مشکلات موجب شده این چرخه اقتصادی با محدودیت هایی مواجه شود که مهم ترین مسئله نبود راه دسترسی مناسب است.

استاندار وقت کردستان خردادماه 99 در بازدید از مسیر دسترسی به دیوزناو، وعده بهسازی آن را داده بود، ولی به آن جامه عمل پوشیده نشد و مردم هم خواستار پیگیری این مطالبه از مسئولان شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان به فارس گفت: اگرچه حوزه راه روستایی جز وظایف و حیطه کاری اداره کل حمل و نقل جاده ای است اما این پروژه به خود راه و شهرسازی واگذار شد و تامین اعتبار هم صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسکاری توپ بهسازی جاده دیوزناو در زمین مسکن و شهرسازی و راهداری کردستان

پاسکاری توپ بهسازی جاده دیوزناو در زمین مسکن و شهرسازی و راهداری کردستان