مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 01:472022-04-23اقتصادي

تکمیل طرح آب رسانی به روستای «گرجی» ازنا


عملیات اجرایی آبرسانی به روستای گرجی در این شهرستان که پس از سفر معاون استاندار در دستور کار قرار گرفت، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس دز ازنا از تامین آب شرب پایدار روستای گرجی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان آبفا شهرستان ازنا و مساعدت مدیرعامل شرکت آبفا لرستان، آب روستای گرجی که مدتهاست با مشکل کمبود مواجه بود از آب شرب شهر ازنا تامین و از امروز به شبکه آب شرب شهر وصل شد.

  وی افزود: طرح آبرسانی به روستای گرجی یکی از مصوبات سفر معاون عمرانی استاندار به شهرستان ازنا بود که این امر محقق و از امروز روستای 3 هزار نفره گرجی آبی تصفیه شده و با کیفیت مصرف خواهند نمود.

  فاتحی بر تلاش برای به نتیجه رسیدن پروژه های عمرانی در ازنا تاکید و عنوان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ازنا باید تمام تلاش خود را جهت خدمت به مردم شریف این شهرستان به کار بگیرند.

  شایان ذکر است معاون عمرانی استاندار در نیمه دوم فروردین به ازنا سفر کرده بود و در جریان این سفر مصوب شد مشکل آب رسانی به روستای گرجی سریعا مرتفع شود که این اقدام در زمان کوتاه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح آب رسانی به روستای «گرجی» ازنا

تکمیل طرح آب رسانی به روستای «گرجی» ازنا