مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 22:522022-04-23سياسي

واکنش استانداری البرز نسبت به حواشی استیضاح شهردار کرج


مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز با تاکید بر اینکه استاندار البرز در خصوص نصب و عزل شهردار کرج نظری ندارد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز هر چه سریع تر به ساماندهی رسانه ها بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا جهانشاهلو، مدیرکل روابط عمومی استاندار البرز، شامگاه شنبه در جمع اصحاب رسانه، گفت: به طور قطع مانایی مدیران در پست ها، به تسلط آنها در امور کمک می کند و بهتر است که شوراهای اسلامی شهر با دقت و حساسیت ویژه ای به انتخاب شهرداران بپردازند.

وی ادامه داد: استاندار البرز، شهرداران را منتخب مردم می داند و همواره تاکید دارد که آنها باید مورد حمایت شوراهای اسلامی شهر باشند تا با قدرت، برنامه های توسعه ای شهرها را دنبال کنند.

جهانشاهلو گفت: همچنین اعضای شوراهای اسلامی شهر، منتخبان مردم هستند و با تکیه به اعتماد مردم باید بهترین تصمیم و رویکرد را به نفع مردم داشته باشند.

وی افزود: استاندار البرز تا زمانی که روند امور شوراها طبق قانون باشد، هیچ گونه دخالتی در تصمیم گیری های این پارلمان محلی نخواهند داشت.

این مقام مسؤول اضافه کرد: شایعه پراکنی برخی رسانه نماها با اهداف خاصی صورت می گیرد از این رو به طور قطع ادامه این امر با برخورد قانونی از سوی نهادهای متولی همراه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش استانداری البرز نسبت به حواشی استیضاح شهردار کرج

واکنش استانداری البرز نسبت به حواشی استیضاح شهردار کرج