مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 22:522022-04-23سياسي

اختصاص 3 هزار میلیارد تومان برای بیمه روستاییان و عشایر


نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 3 هزار میلیارد تومان برای تقویت صندوق بیمه روستاییان و عشایر کشور تصویب شده است.

- سیدغنی نظری، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: امسال بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تقویت صندوق بیمه روستاییان و عشایر کشور تصویب و اختصاص یافت.

وی اختصاص اعتبار را درخواست ملی برای حمایت از روستاییان و عشایر و تقویت این صندوق دانست و افزود: سازمان عشایری در نظر دارد تا جمعیت عشایری کشور بتوانند از خدمات درمانی به صورت رایگان برخوردار شوند.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف دفترچه های عشایری نیز پیگیری شده و قرار است عشایری که 30 تا 40 سال سابقه عشایری دارند از دفترچه و خدمات بیمه برخوردار شوند.

نظری به معرفی توانمندی های عشایر از طریق برگزاری جشنواره عشایر شهرستان خلخال اشاره و بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره امسال 50 میلیون تومان  اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه عشایر غیور ایل شاطرانلو بخش مهمی از محصولات کشاورزی و دامی را در تولید می کنند، اذعان داشت: مسوولان نباید بین عشایر شمال استان و جنوب استان فرق بگذارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 هزار میلیارد تومان برای بیمه روستاییان و عشایر

اختصاص 3 هزار میلیارد تومان برای بیمه روستاییان و عشایر