مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-04-23سياسي

تسلیت قالیباف در پی درگذشت آیت الله سیدمهدی بجنوردی


رییس مجلس در پیامی، در گذشت حضرت آیت الله حاج سید مهدی موسوی بجنوردی را تسلیت گفت و برای ایشان علو درجات و رحمت و رضوان الهی مسألت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس در پیامی، در گذشت حضرت آیت الله حاج سید مهدی موسوی بجنوردی را تسلیت گفت و برای ایشان علو درجات و رحمت و رضوان الهی مسألت کرد.

بدین پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ رحلت عالم مهذب و فقیه ربانی حضرت آیت الله حاج سید مهدی موسوی بجنوردی فرزند مرحوم آیت الله حاج میرزا حسن بجنوردی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تاسف و تأثر گردید.

این روحانی جلیل القدر پرورش یافته خاندان معزز فقاهت و دیانت بودند و در سراسر عمر با عزت خویش با مجاهدت و اخلاص به نشر علوم دینی و تدریس سطوح مختلف دروس حوزوی، تالیف آثار متعدد، تربیت طلاب و شیفتگان معارف اسلامی و ترویج شعائر اهل بیت علیهم السلام اهتمام داشتند و همواره در خدمت به مردم و انقلاب تلاش می کردند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به حوزه های علمیه، علما و فضلای گرانقدر، شاگردان، ارادتمندان و بیت مکرم و اخوان محترم، برای ایشان علو درجات و رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت قالیباف در پی درگذشت آیت الله سیدمهدی بجنوردی

تسلیت قالیباف در پی درگذشت آیت الله سیدمهدی بجنوردی