مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-04-23اجتماعي

محور خلخال به گیوی تا هفته آینده بازگشایی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران شهرستان های خلخال و کوثر محور خلخال به گیوی ظرف یک هفته آینده بازگشایی می شود.

- ، کلیم الله وثوقی عصر شنبه در بازدید از محل ریزش کوه در محور خلخال به گیوی اظهار کرد: محور خلخال- گیوی، محدوده روستای گل تپه که دیروز به علت ریزش کوه مسدود شده بود ظرف یک هفته آینده بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این ریزش تلفات جانی نداشته، افزود: در این ریزش حدود 120 متر از جاده کاملاً مسدود شده که از ظهر دیروز، راهداران شهرستان های خلخال و کوثر ریزش برداری را آغاز کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: با استقرار بیش از 15 دستگاه ماشین آلات راهداری در محدوده ریزش، تلاش راهداران همچنان ادامه دارد.

وثوقی بیان کرد: با توجه به مسدود بودن جاده هیچ تردد خودرویی تا اطلاع ثانوی و باز شدن کامل مسیر در این محور صورت نخواهد گرفت و و رانندگان می توانند در این مدت از مسیر جایگزین محور خلخال به فیروزآباد استفاده کنند.

وی از هموطنان خواست تا از تردد در محل ریزش خودداری کنند و همکاری لازم را با نیروهای راهداری داشته باشند و قبل از سفر حتماً با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه ها مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور خلخال به گیوی تا هفته آینده بازگشایی می شود

محور خلخال به گیوی تا هفته آینده بازگشایی می شود