مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-04-23بين الملل

مقررات جدید اتحادیه اروپا برای «گوگل» و «متا» با هدف مهار محتوای غیرقانونی


کشورهای اتحادیه اروپا پس از ساعت ها مذاکره، بر سر «قانون خدمات دیجیتال» به توافق رسیدند؛ قانونی که غول های فناوری آمریکایی گوگل و متا را ملزم می کند برای مقابله با محتوای غیرقانونی کارهای بیشتری انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین المل خبرگزاری فارس، اتحادیه اروپا مقررات آنلاین جدیدی را برای گوگل و متا تعیین کرده تا محتوای غیرقانونی را مهار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، واحد گوگل از آلفابت (GOOGL.

O) که گوگل بزرگترین زیرمجموعه این شرکت است، متا (FB.

O) و دیگر پلتفرم های آنلاین بزرگ باید برای مقابله با محتوای غیرقانونی بر اساس قوانین جدید اینترنتی که روز شنبه بین کشورهای اتحادیه اروپا و قانون گذاران این اتحادیه بر سر آن توافق شد، کارهای بیشتری انجام دهند، در غیر این صورت با خطر جریمه های سنگین روبرو خواهند بود.

طبق این گزارش، این توافق پس از بیش از 16 ساعت مذاکره به دست آمد و قانون خدمات دیجیتال (DSA) دومین بخش استراتژی مارگرت وستاگر رییس امور ضدانحصار اتحادیه اروپا برای مهار گوگل، متا و دیگر غول های فناوری ایالات متحده است.

ماه گذشته، او از سوی 27 کشور اتحادیه اروپا و قانونگذاران اروپایی برای قوانین مهمی به نام قانون بازارهای دیجیتال (DMA) مورد حمایت قرار گرفت که می تواند گوگل، آمازون، اپل، متا و مایکروسافت را مجبور به تغییر رویه های تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات جدید اتحادیه اروپا برای «گوگل» و «متا» با هدف مهار محتوای غیرقانونی

مقررات جدید اتحادیه اروپا برای «گوگل» و «متا» با هدف مهار محتوای غیرقانونی