مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-04-23سياسي

توزیع 500 بسته معیشتی و پتو بین زلزله زدگان شهرستان کوهرنگ


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بسته های معیشتی و پتو بین 500 خانوار زلزله زده در بخش های بازفت، صمصامی و مرکزی شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ایرج کیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرکرد گفت: در ماه مبارک رمضان و در استقبال برگزاری کنگره ده هزار شهید جامعه عشایری کشور، جمعیت هلال احمر استان با مشارکت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران و استاندار ی استان بسته های معیشتی و پتو بین 500 خانوار زلزله زده در بخش های بازفت، صمصامی و مرکزی شهرستان کوهرنگ توزیع کرد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: پتو، برنج ، روغن، انواع حبوبات، انواع کنسروجات، چای و قند از اقلامی بودند که بین مردم زلزله زده شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع زلزله در شهرستان کوهرنگ، 21 تیم امدادی، 120 نیروی امدادگر و 28 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی به منطقه اعزام شد، ادامه داد: با توجه به برنامه عملیاتی این جمعیت و بانک اطلاعاتی موجود، مجموع ارزیابی ها در کمتر از چهار ساعت به پایان رسید.

وی به اسکان اضطراری 520 خانوار در چادرهای امدادی نیز اشاره و تصریح کرد: علاوه بر امکانات توزیع شده از سوی جمعیت هلال احمر همچون چادر، پتو، موکت، وسایل گرمایشی، ظروف و اقلام غذایی، در 2 نوبت نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته معیشتی و پتو بین زلزله زدگان شهرستان کوهرنگ

توزیع 500 بسته معیشتی و پتو بین زلزله زدگان شهرستان کوهرنگ