مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-23سياسي

نماینده مجلس: نگرانیم طرح شفافیت آرا ، بار دیگر در بهارستان رد شود


با توجه به اینکه در ماده 4 طرح شفافیت قوای 3گانه تاکید شده است که شفافیت باید شامل تمامی شوراهای فعال در کشور از جمله شوراهای شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی شود این مسئله می تواند دغدغه نمایندگان مخالف شفافیت آرا را مرتفع کند.

- با توجه به اینکه در ماده 4 طرح شفافیت قوای 3گانه تاکید شده است که شفافیت باید شامل تمامی شوراهای فعال در کشور از جمله شوراهای شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی شود این مسئله می تواند دغدغه نمایندگان مخالف شفافیت آرا را مرتفع کند.

رشیدی کوچی گفت: با توجه به اینکه طرح شفافیت آرای نمایندگان برای تصویب، نیازمند 2سوم آرای نمایندگان است، این نگرانی وجود دارد که این طرح بار دیگر حائز حدنصاب برای رای آوری در مجلس نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی درباره احتمال به حاشیه رفتن طرح شفافیت آرای نمایندگان پس از تصویب دو فوریت طرح شفافیت قوای 3گانه در صحن مجلس گفت: بنده از پیشگامان شفافیت آرای نمایندگان بودم منتها منتقدان و مخالفان این طرح یک سری ایرادات درستی به آن می گرفتند مبنی بر اینکه در صورت تصویب آن آزادی عمل نمایندگان ذبح می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماده 4 طرح شفافیت قوای 3گانه تاکید شده است که شفافیت باید شامل تمامی شوراهای فعال در کشور از جمله شوراهای شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: نگرانیم طرح شفافیت آرا ، بار دیگر در بهارستان رد شود

نماینده مجلس: نگرانیم طرح شفافیت آرا ، بار دیگر در بهارستان رد شود