مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-04-23اقتصادي

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک


نمایندگی جنرال الکتریک ارایه دهنده کلیه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر لوازم خانگی این برند در محل مشتریان گرامی ، در اسرع وقت و مطابق نرخ مصوب می باشد.

- جنرال الکتریک یکی از شرکت های آمریکایی و بسیار پیشرو در صنایع گوناگون است و در صنعت لوازم خانگی ، برند بسیار معتبری به شمار می رود.

در میان تولیدات متنوع این شرکت ، یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک جایگاه ویژه ای در بازار ایران کسب کرده است، دلیلش هم کیفیت و عمر مفید بالای این محصولات و فناوری پیشرفته به کار رفته در آنهاست.

طبعا سرویس و تعمیر چنین لوازمی نیازمند دانش فنی ، مهارت و تجربه تخصصی است.

نمایندگی جنرال الکتریک با بهره گیری از تکنسین های تخصصی و دوره دیده در زمینه نصب ، سرویس و تعمیر کلیه لوازم خانگی جنرال الکتریک، همواره و در اسرع وقت در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

کافی است با شماره 78415-021 تماس حاصل فرمایید یا به وبسایت نمایندگی جنرال الکتریک و مراکز مجاز تعمیرات به نشانی services-generalelectric.

com مراجعه نمایید.

کارشناسان ما در مرکز خدمات مشتریان و امور گارانتی جنرال الکتریک ضمن ارایه مشاوره رایگان تلفنی ، درخواست تعمیرات محصولات خانگی شما را ثبت کرده و در اسرع وقت هماهنگی لازم را جهت اعزام سرویسکاران به محل شما ، انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک