مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-04-23سياسي

عبادات بدون ولایت پذیرفتنی نخواهد بود


عبادت بدون ولایت، پذیرفتنی نخواهد بود و در دل امتحانات سخت اگر کنار امام علی (ع) و امام زمان (عج) باشیم در این صورت مسیر را می توانیم به درستی تشخیص دهیم.

- ، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری شامگاه جمعه در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: از دستورات شب قدر متوسل شدن به ائمه معصومین (ع) و شفیع قرار دادن آنها نزد خداوند است و در شب قدر می بایست توجه ویژه ای به امام زمان (عج) داشته باشیم و بر معرفت خود نسبت به آن حضرت بیفزاییم.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) در حدود 4 سال و 9 ماه در مسند حکومت بودند ابراز داشت: در این مدت بیش از دو ماه حضرت درگیر سه جنگ بزرگ از جمله صفین، نهروان و جمل و مابقی این مدت نیز در حال مقابله با انواع توطئه های معاویه بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در این دوره معاویه انواع ناامنی ها و توطئه ها را در بلاد اسلامی ایجاد کرد که از این دوران به نام دوران غارت نام می برند.

آیت الله میرباقری افزود: این دوران آنقدر بر حضرت سخت گذشت که ایشان دعا می کردند که زودتر از این دنیا بروند و شرایط به گونه ای بود که در 70 هزار منبر خطبا در ابتدای سخنرانی خود امیرالمومنین (ع) را لعن می کردند و اگر امام جمعه این کار را فراموش می کرد قضای آن را به جا می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبادات بدون ولایت پذیرفتنی نخواهد بود

عبادات بدون ولایت پذیرفتنی نخواهد بود