مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-23سياسي

جنایت در افغانستان نشان از عمق کینه و نفرت داعش از اصل اسلام دارد


مدیرحوزه های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت هولناک در مزار شریف افغانستان از سوی تکفیری ها،وقوع این حادثه را ناشی از عمق کینه و نفرت دواعش از اصل اسلام و عزت مسلمانان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی با صدر بیانیه ای جنایت هولناک در مزار شریف افغانستان را محکوم و تاکید کرد: مصرانه از مسؤولان آن کشور و مجامع بین المللی خواهان تحقیق پیرامون آن و شناسایی و مجازات آمران، مسببان و عاملان و مباشران آن هستیم.

متن بیانیه مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جنایت هولناک و فاجعه ی جانگداز و تأسف باری که به شهادت و جراحت جمع کثیری از مردم مظلوم، مسلمانان، شیعیان و نمازگزاران مسجد سه دکان در مزار شریف افغانستان انجامید بدون شک مایه ی خشم علمای عظام، حوزه های علمیه، مسلمانان جهان و آزادگان گردیده است.

اقدامی تروریستی که وقوع آن از سوی دواعش و گروه های تکفیری در آستانه ی لیالی قدر و در ماه مبارک رمضان، نشان از عمق کینه و نفرت ایشان از اصل اسلام و عزت مسلمانان و نهایت سبعیت و درنده خویی آنها دارد.

بدون شک دفاع و صیانت از جان و مال و نوامیس مردم عزیز افغانستان مسئولیت مهمی است که نهادهای متولی و مدعی آن کشور باید به دقت و حساسیت آن را پی گیری کنند و این مهم جز با دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت در افغانستان نشان از عمق کینه و نفرت داعش از اصل اسلام دارد

جنایت در افغانستان نشان از عمق کینه و نفرت داعش از اصل اسلام دارد