مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-23سياسي

شب قدر زمان آشتی با خدا و فرصتی برای جبران گناهان گذشته است


تولیت حرم حضرت معصومه (س) شب قدر را شب آشتی با خداوند و فرصتی برای جبران خطاهای گذشته و شب تقرب به ذات اقدس الهی برشمرد.

- ، آیت الله سید محمد سعیدی شامگاه جمعه در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: امام علی (ع) زمانی که در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ضربت خورد فرمود به خدای کعبه رستگار شدم و در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به لقاءالله پیوست.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه در شب قدر می بایست پیوند خود را با ولایت مستحکم کنیم، افزود: درس گرفتن از مکتب علوی از بهترین کارها در شب قدر است و در این شب ها است که مقدرات انسان ها مشخص و به امضای امام زمان (عچ) می رسد.

وی شب قدر را شب آشتی با خداوند برشمرد و افزود: شب قدر در واقع شب جبران خطاهای گذشته و شب تقرب به ذات اقدس الهی است که در این میان جوانان از آنجا که نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند از امتیاز ویژه ای نیز برخوردار هستند.

آیت الله سعیدی بیان کرد: گناهکاران نباید از رحمت الهی ناامید شوند چرا که خداوند رحیم است و خطاها را خواهد بخشید و در روایات نیز، انسان نسبت به ناامیدی از رحمت الهی برحذر داشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب قدر زمان آشتی با خدا و فرصتی برای جبران گناهان گذشته است

شب قدر زمان آشتی با خدا و فرصتی برای جبران گناهان گذشته است