مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 04:172022-04-23سياسي

حمله تروریستی به خودروی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان


سحرگاه امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی اشرار مسلح به سمت خودروی سردار الماسی فرمانده تیپ سلمان فارسی، ستوان دوم محمود آبسالان فرزند جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

- بر اثر تیراندازی اشرار مسلح به خودروی فرمانده تیپ سلمان فارسی، ستوان دوم محمود آبسالان فرزند جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک سحرگاه امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی اشرار مسلح به سمت خودروی سردار الماسی فرمانده تیپ سلمان فارسی، ستوان دوم محمود آبسالان فرزند جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

این شهید بزرگوار در محل ایست و بازرسی نیروهای امنیتی بسیج در منطقه تامین اجتماعی زاهدان بر اثر تیراندازی اشرار مسلح سوار بر یک خودرو پژو ، به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

تیراندازی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی در مسیر تیپ 110 به داخل شهر اتفاق افتاده است.

همچنین معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عوامل حمله تروریستی زاهدان دستگیر شدند، گفت: فرمانده تیپ سلمان در صحت و سلامت کامل هستند.

مرحمتی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان با تشریح جزییات حادثه تروریستی در زاهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تروریستی به خودروی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

حمله تروریستی به خودروی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان