مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-04-22بين الملل

تأکید تخت روانچی بر اقدام عاجل سازمان ملل در حمایت از مردم فلسطین


سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی، خواستار اقدام عاجل جامعه بین المللی بویژه سازمان ملل در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و توقف اشغالگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در نشست امروز سفرای کشورهای اسلامی که با حضور آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در نیویورک برگزار شد، در خصوص موضوعات مهم جهان اسلام از جمله تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین و هتک حرمت مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی و نیز پدیده رو به رشد اسلام هراسی مورد بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

در این نشست، مجید تخت روانچی، سفیر و نماینده کشورمان در سازمان ملل متحد ضمن اشاره به تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین و اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله به مسجدالاقصی و کشتار مسلمانان روزدار فلسطین، خواستار اقدام عاجل جامعه بین المللی بویژه سازمان ملل متحد جهت حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و توقف اشغالگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی شد.

در این راستا، سفرا و نمایندگان سایر کشورهای اسلامی نیز طی سخنانی بر اهمیت نقش سازمان ملل در حل و فصل عادلانه مسئله فلسطین و پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید تخت روانچی بر اقدام عاجل سازمان ملل در حمایت از مردم فلسطین

تأکید تخت روانچی بر اقدام عاجل سازمان ملل در حمایت از مردم فلسطین