مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-04-22سياسي

شب قدر؛ میعاد بیداران و معراج شب زنده داران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شب سرنوشت از اعماق شب های ظلمانی گناه سر می کشد، نورانی و پرستاره پر از شهاب رحمت و مغفرت و ما باز فرصت خواهیم داشت تا ابلیس های وجودمان را سنگ باران کنیم و با فریاد یارب یا رب ، سکوت سنگین شب را شکسته تا فردایی پر امید و پرشور از دل این شب سر برآورد.

رمضان موعد عروج است و شب قدر میعاد بیداران و معراج شب زنده داران.

شب قدر شب احیای خویش با دم مسیحایی دعاست.

شب قدر برای آن است که قدر خویش را بشناسی، تقدیر خویش را رقم زنی، قدرت اراده و انتخاب را بیازمایی و خویشتنِ جدید را با قلم توبه و جوهر اشک، ترسیم کنی حیف اگر در شب قدر، قدر خود نشناسیم! شب قدر بزرگ ترین، شریف ترین، پرارج ترین و پر رمز و رازترینِ شب ها در چرخه زمان است به راستی که سخن گفتن درباره این شب مبارک، بسیار مشکل است کدام خامه است که در وصف این شب نشکند و کدام لسان است که در توصیف این شب قاصر نگردد و کدام عقل و تدبیر است که در فهم آن مبهوت و متحیر نماند.

خدایا چقدر دوریم از آسمان استجابتت و چقدر در وانفسای زندگی زمینی از شکوه دلدادگی و وسعت سجاده عبودیتت دور ماندیم، خدایا بر ما ببخش اگر تنها در شب های رمضان پنجره هامان در سحر روشن شد و بر ما لیاقتی عطا کن تا این پنجره ها همیشه در سحر روشن بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب قدر؛ میعاد بیداران و معراج شب زنده داران

شب قدر؛ میعاد بیداران و معراج شب زنده داران