مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-04-22سياسي

تهران سیاهپوش عزای امیرالمومنین (ع) شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اقدامات این سازمان به مناسبت شب های قدر و سالروز شهادت پیشوای شیعیان جهان گفت: - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آماده سازی شهر تهران برای سالروز شهادت حضرت علی (ع) خبر داد و گفت: 200 هزار متر ریسه پارچه ای سیاه و 20 ابر پرچم منقش به نام امیرالمومنین (ع) در مناطق مختلف شهر تهران نصب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اقدامات این سازمان به مناسبت شب های قدر و سالروز شهادت پیشوای شیعیان جهان گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران اقدامات متنوعی را برای شب های احیا و سالروز شهادت حضرت علی (ع) انجام داده است.

این سازمان با اختصاص 7500 پایه پرچم در مناطق مختلف شهری و عرشه پل ها، تلاش کرد به مناسبت 19 و 21 ماه رمضان همراه با عزاداری علوی، پرچم های منقش به نام حضرت امیر را در فضای شهر تهران اکران کند.

رضا صیادی ادامه داد: همچنین 200 هزار متر ریسه پارچه مشکلی در مناطق مختلف شهر تهران نصب و جانمایی شد تا تهران سیاهپوش اول امام شیعیان شود.

ضمن آنکه 10 هزار متر کتیبه مشکی نیز در فضای تبلیغات فرهنگی شهر تهران اکران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران سیاهپوش عزای امیرالمومنین (ع) شد

تهران سیاهپوش عزای امیرالمومنین (ع) شد