مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 19:572022-04-22سياسي

گشت ارشاد موتوری در دانشگاه امیرکبیر


همزمان با بازگشایی دانشگاه ها پس از مدت ها آموزش غیرحضوری به دلیل کرونا و برگزاری کلاس ها به شکل حضوری، حراست و انتظامات دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخت گیری های غیرمعقولی را در مورد پوشش و حجاب اعمال کرده اند که به گفته ی دانشجویان پیش از این سابقه نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انصاف نیوز، تذکر به لباس و پوشش دانشجویان تنها به در های ورودی دانشگاه محدود نمی شود و ماموران حراست و انتظامات دانشگاه در اقدام بی سابقه ای با راه انداختن گشت ارشاد موتوری، در صحن دانشگاه و حتی محیط های کمتر شلوغ نیز نسبت به این موضوع حساسیت های متفاوتی با گذشته به خرج می دهند.

چنین مسائلی و این سطح از محدودیت ها که برخی دانشجویان آن را محدودیت های طالبانی خوانده اند که مواردی از بی شمار موارد گزارش شده در ادامه می آید، تا کنون در دانشگاه امیرکبیر بی سابقه بوده است.

یکی از دانشجویان در این باره به انصاف نیوز گفت: اعمال این سخت گیری ها گویا سیاست مسئولان جدید دانشگاه است که پس از روی کار آمدن دولت کنونی، بر مسند مدیریت دانشگاه تکیه زده اند.

به گفته ذوقی، رییس اداره انتظامات دانشگاه صنعتی امیرکبیر، انتظامات تنها مجری سیاست هایی است که از مجموعه مدیریت دانشگاه به آن ها ابلاغ می شود و نقش تصمیم گیر در این مسئله ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت ارشاد موتوری در دانشگاه امیرکبیر

گشت ارشاد موتوری در دانشگاه امیرکبیر