مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-04-22بين الملل

بازوان محور مقاومت توانایی حمایت از شیعیان افغانستان را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پی فاجعه اخیر شهر مزار شریف و به خون کشیده شدن ده ها تن از شیعیان افغانستان، - جنبش نجباء در بیانیه ای ضمن محکومیت حمله تروریستی علیه شیعیان افغانستان، از جامعه جهانی خواست تا سکوت خود را در این قبال بشکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پی فاجعه اخیر شهر مزار شریف و به خون کشیده شدن ده ها تن از شیعیان افغانستان، با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

در بیانیه این گروه مقاومت عراقی آمده است: این اقدام جنایتکارانه در اندیشه وهابی جای هیچ تعجبی ندارد؛ چراکه این ها از تبار ابن ملجم هستند و این نفرت ناصبی است که تنها شیعیان را هدف قرار می دهد.

این گروه مقاومت با تاکید بر اینکه سکوت در برابر این تجاوز ها دیگر چاره ساز نیست، تأکید کرد: گفتگو با چنین گروهی که خداوند متعال قلب هایشان را به واسطه گمراهی، انحراف و دشمنی با خاندان پیامبر (ص) و محبانشان، مهر و موم کرده؛ بی فایده است.

در این بیانیه آمده است: ما ضمن محکوم کردن این جنایت، از جامعه جهانی، جهان اسلام و همچنین حکومت افغانستان می خواهیم که به حمایت از شیعیان اهل بیت (ع) بپردازند؛ در غیر این صورت همه باید بدانند و آگاه باشند که بازوان محور مقاومت توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازوان محور مقاومت توانایی حمایت از شیعیان افغانستان را دارد

بازوان محور مقاومت توانایی حمایت از شیعیان افغانستان را دارد