مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-04-22سياسي

مدیران برای حل مشکلات مردم در دسترس باشند


مردم دوست دارند مسؤولان پیگیر کار آنان بوده و مشکلاتشان را برطرف کنند زیرا پاس کاری کردن مشکلات و جواب سربالا دادن در این دولت پسندیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام محمود بنی جمالی امام جمعه چادگان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تأکید بر اینکه برای رسیدن به لذات معنوی باید بر برخی از لذات مادی پاگذاشت، اظهار داشت: در این ماه خداوند از گوهر وجودی ما پذیرایی می کند و مغز وجودی مان با لذات معنوی مثل روزه، پربار خواهد شد؛ در این ماه جزءخوانی ها را به جا آوریم تا روح تشنه مان از آیات الهی سیراب شود.

وی در خطبه دوم در رابطه با دعاها و استغفارهای جمعی گفت: اگر عذر موجهی ندارید، عزاداری حضرت امیر(ع) و احیای لیالی قدر را در مساجد، کنار دیگر مسلمین به جا آورید زیرا برطرف کننده بلاهای اجتماعی است؛ توصیه قرآن و روایات توبوا الی الله جمیعا است، در کنار دل شکسته مومنان باشید که استغفارهای جمعی برطرف کننده بلاهای جمعی است.

بنی جمالی با ستایش عدالت طلبی حضرت علی(ع) توضیح داد: حضرت مولی الموحدین(ع) شهید راه عدالت است، کسی است که به خاطر عدالت طلبی در محراب به شهادت رسید، ایشان در برابر انتظارات بی جا کوتاه نیامده و هزینه اش را هم پرداخت و به شهادت رسیدند چرا که عدالت به مزاج کسانی که با بی عدالتی به جایی رسیده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران برای حل مشکلات مردم در دسترس باشند

مدیران برای حل مشکلات مردم در دسترس باشند