مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-04-22سياسي

نظارت بر بازار بیشتر شود/ دلالان آتش بیار معرکه شده و فشار بر مردم را افزایش می دهند


گرچه قیمت ها در سراسر کشور دچار تزلزل شده و عده ای که نقش دلال دارند آتش بیار معرکه شده و موجبات فشار بر مردم را افزایش می دهند اما این دلیل نمی شود که برخی در بازار پل دختر قیمت ها خودسرانه و بی رویه افزایش دهند و از مردم سلب آرامش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: گرچه قیمت ها در سراسر کشور دچار تزلزل شده و عده ای که نقش دلال دارند آتش بیار معرکه شده و موجبات فشار بر مردم را افزایش می دهند اما این دلیل نمی شود که برخی در بازار پل دختر قیمت ها خودسرانه و بی رویه افزایش دهند و از مردم سلب آرامش کنند.

وی افزود: در چنین وضعیتی بر مسئولان و متولیان امر به ویژه اداره صمت و تعزیرات حکومتی است که به طور جد و مستمر در تمام نقاط بر قیمت ها نظارت جدی داشته باشند تا مردم با آرامش خاطر مایحتاج خود را در بازار تهیه کنند.

امام جمعه پل دختر گفت: اداره صمت تنها به گزارش سایت قطره و به نقل ازاکتفا و بسنده نکند و طوری عمل کند که ارائه گزارش توام با عمل و خروجی کار باشد.

وی افزود: جلسه تنظیم بازار در پل دختر تنها چیزی که تنظیم نمی کند بازار است؛ نباید علی رغم همه سختی ها و در شرایطی که برخی خانواده ها در تنگنا قرار گرفته و برای گذر امور روزانه منتظر واریز کردن یارانه هستند آشفتگی و افزایش قیمت در بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار بیشتر شود/ دلالان آتش بیار معرکه شده و فشار بر مردم را افزایش می دهند

نظارت بر بازار بیشتر شود/ دلالان آتش بیار معرکه شده و فشار بر مردم را افزایش می دهند