مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-04-22سياسي

مسئولین نقاط حادثه خیز جاده اسفراین به بجنورد را رفع کنند


امام جمعه اسفراین با اشاره به فقدان زیر گذر در مسیر جاده اسفراین به بجنورد، گفت: تاکنون در این مسیر حادثه های مختلفی رخ داده و باعث فوت 29 نفر شده است که لازم است مسولین ذیربط نسبت به رفع مشکل این راه ارتباطی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین (ع) به بیان فضائل و ویژگی های آن حضرت پرداخت و عمل به سیره و روش آن امام همام را بهترین راه محبت عملی به ساحت ولایت و امامت دانست.

  وی ماه رمضان را ماه دعا و نیایش بیان کرد و اظهارکرد: ماه مبارک رمضان، بهترین ماه برای بخشیده شدن گناهان است خداوند در این ماه نگاه ویژه ای به بندگانش دارد و چه خوب است که بتوانیم از لحظات ارزشمند این ماه پرخیر و برکت به بهترین نحو استفاده کنیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در شب های قدر رزق و سفره معنوی خداوند برای مومنان پهن است افزود: در شب قدر رحمت واسعه خداوند به همه نازل می شود و مقدرات ما تا سال آینده در این لیالی رقم خواهد خورد و در این شب ها سرنوشت انسان ها تعیین ومقدر و تثبیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین نقاط حادثه خیز جاده اسفراین به بجنورد را رفع کنند

مسئولین نقاط حادثه خیز جاده اسفراین به بجنورد را رفع کنند