مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-04-22سياسي

بیانیه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه


فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در بیانیه ای فرا رسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در بیانیه ای فرا رسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه ضمن گرامیداشت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلاورمردان و حماسه آفرینان غیور این نهاد انقلابی، سپاه را رکن رکین امنیت و دفاع از انقلاب خواند.

در متن این بیانیه آمده است: دوم اردیبهشت یادآور دلاورمردی و جانفشانی های مجاهدانی است که با تکیه به پروردگار متعال و سرلوحه قرار دادن مکتب حسینی در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود گذشتگی نشان داده و ایثارگری را به معنای واقعی کلمه محقق ساختند.

این روز تداعی کننده تشکیل مردمی ترین نهاد انقلابی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) می باشد؛ نهادی که بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه های مختلف در صحنه حاضر شد و به عنوان دستگاه امنیت ساز نقش خود در دفاع از امنیت و انقلاب را دوشادوش سایر نهادها به خوبی ایفا کرد تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه

بیانیه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه