مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-04-22سياسي

سپاه مولّد قدرت و بازدارنده در برابر توطئه های دشمن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه گلستان در خطبه های نمازجمعه این هفته که باحضور اقشار مختلف مردم مومن وروزه دار در مصلی گلستان برگزارشد،اظهارکرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در 2 اردیبهشت 58 است که سرمنشاء بسیاری از خدمات و اقدامات در کشور شده است.

حجت الاسلام نورپور افزود: سپاه پاسداران  بزرگترین نیروی حافظ انقلاب وعامل ایجاد اقتداربرای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، که درطول 43 سال گذشته مهمترین و بیشترین نقش ها را درحفظ و حراست از انقلاب و کشور داشته و هر جا که نیاز بوده این نیروی انقلابی و مردمی وارد شده و موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به مهمترین دستاوردهای سپاه پاسداران ،بیان کرد: این نهاد مردمی و مولود انقلاب درطول 8 سال دفاع مقدس، درعرصه سازندگی، مقابله باحوادث غیرمترقبه، سیل، زلزله، کرونا، در دفع شر داعش، در تقویت جبهه مقاومت و زمین گیر کردن غده چرکین و سرطانی اسراییل و در ایجاد اقتدار در بسیاری از میدانهای دیگر نقش آفرینی کرده وهمواره از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه گلستان با تاکید بر نقش و جایگاه سپاه پاسداران، گفت:  به خاطر اهمیت و تأثیرگذاری سپاه، این مولود انقلاب است که دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه مولّد قدرت و بازدارنده در برابر توطئه های دشمن است

سپاه مولّد قدرت و بازدارنده در برابر توطئه های دشمن است