مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-04-22سياسي

مردم میامی از برخی دخالت ها در انتصابات کلافه هستند


امام جمعه میامی با بیان اینکه دخالت در انتصاب ها در میامی مردم را کلافه کرده است، گفت: مسئولان به جای جابجایی ها، تمرکز خود را بر خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نخستین نماز جمعه اردیبهشت ماه سال جاری میامی به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه شب های احیا فرصت خوبی برای دعا و تزرع به درگاه الهی است، تاکید کرد: هیچ چیز به اندازه دعا انسان را به خدا نزدیک نمی کند.

وی با بیان اینکه اهمیت دعا در ماه رمضان تا آنجا که دعا را افضل عبادت ها می دانند لذا در این شب ها فرزندان در قالب دعا برای پدر و مادر سه درخواست داشته باشند نخست طلب بخشش و آموزش، دوم طلب رحمت و سوم سپاسگزاری از پدر و مادر لیکن باید تاکید کرد که فرزند با معرفت برای مغفرت آموزش والدین باید دعا کند.

عشق به مولا علی (ع) امام جمعه میامی با بیان اینکه محبت به حضرت علی (ع) و اساس است اما تفسیر یک مؤمن در محبت به اهل بیت (ع) باید پذیرش ولایت، محبت قلبی و عمل به سیره اهل بیت (ع) باشد، ابراز کرد: محبت امام علی (ع) محو کننده گناهان و جواز عبور از پل صراط است.

صفایی پور در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه حرکات مقاومت بر علیه اسراییل طی سه هفته اخیر نشان دهنده شجاعت در رزمندگان فلسطینی است، گفت: امسال باید روز قدس به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم میامی از برخی دخالت ها در انتصابات کلافه هستند

مردم میامی از برخی دخالت ها در انتصابات کلافه هستند