مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-22سياسي

جریان مقاومت فلسطین نباید احساس تنهایی کند


نباید بگذاریم جوانان دلاور فلسطین و مقاومت فلسطین احساس تنهایی و غربت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه های امروز نماز جمعه داراب با اشاره به دوم اردیبهشت، سالروز صدور فرمان امام خمینی برای تأسیس بزرگترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران نیرویی است که در طول چهل سال گذشته مهمترین و بیشترین نقش ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

وی افزود: طبق اصل 150 قانون اساسی، سپاه برای پاسداری از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هرجا که برای حفظ تمامیت ارضی به حضورسپاه نیاز بوده است، آنجا مشارکت داشته است، به همین جهت است که آمریکا در سالیان اخیر راهبرد شوم سپاه هراسی را جزو راهبردهای کلان و مستمر خود قرار داده است.

خطیب جمعه داراب با بیان اینکه سپاه یک نیروی واکنش سریع مردمی و انقلابی در همه جا و همیشه بوده است، تاکید کرد: سپاه، زمینه‏ ساز تشکیل و مشاور امین و هدایتگر اصلی نیروهای مختلف مقاومت در جهان اسلام بوده و رشد تفکر مقاومت بستگی به این نیروی الهی داشته است .

حجت الاسلام خسروی ابراز کرد: سپاه با داشتن قرارگاه های سازندگی و دیگر قرارگاه ها امروز نماد کارآمدی و سازندگی و عمران و آبادانی ایران انقلابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان مقاومت فلسطین نباید احساس تنهایی کند

جریان مقاومت فلسطین نباید احساس تنهایی کند