مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-04-22سياسي

دست های آلوده و همراه با دلالان از مدیریت اقتصادی استان کوتاه شود


امام جمعه اکبرآباد کوار حضور مدیران و کارشناس غیر هم سو با دولت در دستگاه های اجرایی و ضعف نظارت و بازرسی این افراد و همراهی با دلالان را از جمله مهمترین دلالیل اختلالات اقتصادی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، امام جمعه اکبرآباد کوار در خطبه های نماز جمعه این هفته وی با اشاره به عظمت شب شهادت امیرالمومنین و شب قدر و تقدیر اظهار داشت: ما به تقدیرهایی احتیاج داریم که خیر دنیا و آخرت ما باشد، و شادی و آرامش(لا خوف و لا هم یحزنون) را برایمان به ارمغان بیاورد.

و چون پایه تقدیر، قَدَر است، ما در این شب به فهمیدن اندازه ها و برنامه، احتیاج داریم.

حجت الاسلام و المسلمین میرشکاری بیان داشت: قرآن، برای انسان ها چهار نوع اندازه، ذکر می کند و انسان ها را، بر اساس بخش اصلی وجودشان به تقدیرهای چهارگانه تقسیم می کند، که عبارتند از: قَدَرهای جمادی، قَدَرهای حیوانی، قَدَرهای شیطانی و قَدَرهای انسانی.

وی با یادآوری برکات شب قدر گفت: ما  باید تقدیرات خود را به اندازه و بر اساس خود حقیقی مان که عاشق الله است درخواست کنیم؛ نه بر اساس خود حیوانی مان.

وی افزود: کسی که شب قدر بزرگ ترین آرزویش داشتن همسر یا شفای بیماری یا پول است، قطعاً با قیمت واقعی، به تقدیر وارد نمی شود، اگر بزرگ ترین خواسته ها و دغدغه های فردی ما در همین حدود باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های آلوده و همراه با دلالان از مدیریت اقتصادی استان کوتاه شود

دست های آلوده و همراه با دلالان از مدیریت اقتصادی استان کوتاه شود