مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-22سياسي

امام جمعه رودان: فلسطین زنده ترین مسئله جهان اسلام است


امام جمعه موقت رودان با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی گفت: فلسطین همچنان مهمترین و زنده ترین مسئله جهان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام رضا مهدوی در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد گفت: متاسفانه در کشورهای غربی این امر هر چند یکبار رخ می دهد و به مقدسات دو میلیارد جمعیت مسلمان بی حرمتی می شود.

وی ادامه داد: دشمن بدنبال حساسیت زدایی از این موضوع است و می خواهد قبح توهین به قرآن در نیا شکسته شود و در مرحله دوم آنها بدنبال عصبانیت و خروش مسلمانان اند تا محدودیت بیشتری برای مسلمین وضع کنند.

مهدوی تصریح کرد: امروز اسلام در غرب پیشرو است آنها بدنبال کند کردن حرکت اسلام گرایی در دنیا هستند که این ضعف دولت ها غربی را  در مقابل موجب اسلام پذیری نشان می دهد.

وی تاکید کرد: اهانت به قرآن کریم  اهانت به همه ادیان و کتب الهی است.

امام جمعه موقت رودان با اشاره به رشد قیمت کالاها در کشور گفت: برخی ها امروز از جاده عدالت خارج شده اند و مقصر اول و آخر بی ثباتی قیمت را دولت انقلابی می دانند  و آگاه باشند  که نمی توان از یک دولتی که 8 ماه بیشتر نیست بر سرکار  آمده انتظار شق القمر را داشت البته  دولت های قبل در این موضوع مقصرند اما مردم از این دولت هم انتظار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودان: فلسطین زنده ترین مسئله جهان اسلام است

امام جمعه رودان: فلسطین زنده ترین مسئله جهان اسلام است