مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-22سياسي

افزایش قیمت کالاها باید با تدبیر طولانی مدت کنترل شود


مشکل افزایش قیمت کالاها باید با اتخاذ یک تدبیر دراز مدت حل شود.

- ، حجت الاسلام حسینعلی بهرامی در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه ارسنجان با اشاره به اهمیت شبهای قدر بیان داشت: شب قدر، ظرف تقدیر بر پایه اندازه گیری و اساس نظام خلقت است.

وی بر لزوم بهره مندی هر چه بیشتر از شبهای لیلالی قدر تاکید کرد و افزود: خودشناسی لازمه بهره مندی از شب قدر استو در همین راستا ما باید تقدیرات خود را نه براساس خود حیوانیمان بلکه به اندازه و براساس خود حقیقیمان که عاشق الله است درخواست کنیم.

خطیب جمعه ارسنجان در ادامه با اشاره به اسلام علوی افزود: جامعه بشری تشنه اسلام علوی است زیرا ماهیت اسلام بر پایه اسلام علوی است.

حجت الاسلام بهرامی متذکر شد: ما اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمندیم که اصول و قواعد حکومت را از منظر اسلام علوی دریابیم.

وی با بیان اینکه از آغاز بعثت پیامبر خاتم (ص) سرنوشت مطلوب اسلام و تکلیف مردم جهان تا آخرالزمان توسط خداوند متعال، تعیین و تبیین شده بود، خاطرنشان کرپ: آن مسیری که خداوند متعال، برای امت و مردم جهان مقرّر فرموده و مطلوب شمرده بودند، حفظ و تداوم هویت و ماهیت رسالت در بستر وصایت و امامت بود، امّا کسانی که با وجه آسمانی هدایت و رسالت پیامبر (ص) بیگانه اند و جایگاه ولایت و سرپرستی مردم را تنها از منظر قدرت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت کالاها باید با تدبیر طولانی مدت کنترل شود

افزایش قیمت کالاها باید با تدبیر طولانی مدت کنترل شود