مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-22سياسي

دشمن وحدت بین دو ملت ایران و افغانستان را نشانه گرفته است


نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: دشمن با توطئه چینی وحدت بین دو ملت ایران و افغانستان را نشانه گرفته است و از این رو باید با این اقدامات استکبار مقابله کرد.

- ، حجت الاسلام سیدسعید حسینی با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و اهمیت آن اظهار داشت: این شب ها فرصت راز و نیاز با خدا و طلب استغفار و دعا برای همدیگر است.

وی ضمن انتقاد به رفتار خانواده برخی از مسئولین برای خرید سیسمونی از کشور دیگر ابراز داشت: این مرام و مسلک حضرت علی (ع) نیست و ما که دم از پیروی از ایشان میزنیم باید در عمل رهرو آموزه های آن حضرت باشیم.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به برخی از تحرکات در دو کشور ایران و افغانستان تصریح کرد: در ایران و در حرم امام رضا (ع) با حمله تروریستی طلاب ایران را به شهادت می رسانند و در افغانستان به کنسولگری ایران در برخی از شهرهای این کشور حمله می کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با این توطئه ها و دسیسه ها وحدت بین مردم ایران و افغانستان را نشانه گرفته اند، خاطرنشان کرد: باید با اقدامات و تصمیمات مناسب با این توطئه ها مقابله کرد و بهترین راه تقویت باورها و مشترکات بین دو ملت است.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات و حوادث در سرزمین های اشغالی گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی با اقدامات و فعالیت های ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن وحدت بین دو ملت ایران و افغانستان را نشانه گرفته است

دشمن وحدت بین دو ملت ایران و افغانستان را نشانه گرفته است