مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-22اقتصادي

وضعیت کالای «ته لنجی» در ایستگاه آخر/ بوشهر صاحب کارخانه فولاد می شود


معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از نهایی شدن آیین نامه کالای همراه ملوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی باستین معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه استان بوشهر متکی به اقتصاد دریا است که در این حوزه طرح های مهمی اجرا و عملیاتی شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: یکی از مهمترین طرح ها در توسعه کسب و کار اقتصاد مبتنی بر ظرفیت های مناطق مرزی است که در این راستا اشتغال روستایی و اجرا طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری در اولویت قرار دارد.

وی از اجرایی شدن طرح های پرورش آبزیان خبر داد و گفت: در این زمینه پروژه های پرورش ماهی و میگو در نقاط مختلف ساحلی استان بوشهر اجرایی شده که تولیدات آن سالانه افزایش می یابد.

این مقام مسؤول ادامه داد: تکمیل راه اندازی پروژه شهرک شیلات رود شور در شهرستان گناوه از اولویت ها استان است؛ جزیره شمالی و جنوبی شهرستان گناوه محل اجرا پروژه ماهی در قفس است که علاوه بر آن در شهرستان های شمالی استان طرح های آبزی پروری از جمله پرورش ماهی و میگو توسعه یافته است.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر اظهار کرد: طرح های مهم بندری در شمال استان بوشهر در حال اجرا است که بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و افتتاح می شود همچنین طرح های گردشگری و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کالای «ته لنجی» در ایستگاه آخر/ بوشهر صاحب کارخانه فولاد می شود

وضعیت کالای «ته لنجی» در ایستگاه آخر/ بوشهر صاحب کارخانه فولاد می شود