مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-22سياسي

ایران هراسی راهبرد تبلیغاتی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است


ایران هراسی، یکی از راهبردهای تبلیغاتی و جنگ روانی در سیاست خارجی آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

- زرین دشت- امام جمعه زرین دشت گفت: ایران هراسی، یکی از راهبردهای تبلیغاتی و جنگ روانی در سیاست خارجی آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه های امروز نماز جمعه زرین دشت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنین در ماه مبارک رمضان و محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد اظهار کرد: اگر شما می بینید کشورهای اروپایی و غربی به قرآن اهانت می کنند به دلیل این است که دشمنان دین وقتی می بینند که اسلام در حال پیشرفت است و مرکز اسلام یعنی ایران اسلامی و انقلابی در مقابل دشمنانش مثل کوه می ایستد و تسلیم خواسته های آنها نمی شود این مقاومت و ایستادگی آنها را عصبی می کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز سه مسئله دشمنان اسلام را سخت عصبانی کرده است، بیان داشت: گرایش جهانی مردم دنیا به اسلام، دشمنان این دین را عصبی می کند و برای اینکه از گسترش اسلام و اندیشه اسلامی در جهان جلوگیری کنند دست به فعالیت های مختلفی می زنند که اساسی ترین فعالیت آنها گسترش اسلام هراسی در سطح جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران هراسی راهبرد تبلیغاتی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است

ایران هراسی راهبرد تبلیغاتی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است