مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-04-22سياسي

ارتش و سپاه دو بازوی توانمند انقلاب و رهبری هستند


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه ارتش و سپاه دو بازوی توانمند انقلاب و رهبری هستند، گفت: حفظ امنیت مرزها نیز بر عهده همین دو نهاد انقلابی است.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های این هفته نماز جمعه آستارا ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین (ع) به بیان فضائل و ویژگی های آن حضرت پرداخت و عمل به سیره و روش ایشان را بهترین راه محبت عملی به ساحت ولایت و امامت دانست.

وی با بیان اینکه سیره امیرالمؤمنین (ع) در دوران مسئولیت و حکومت ساده زیستی و همراهی با پایین ترین اقشار جامعه بود، افزود: امیرالمؤمنین علی (ع) باید الگوی رفتاری مسئولان ما باشد.

امام جمعه آستارا با توجه به حاشیه های پیش آمده در خصوص سفر خارجی خانواده یکی از مسئولان در ماه مبارک رمضان، گفت: به مسئولان توصیه می کنم بر اساس دستورات دینی خود و خانواده خود را از موضع تهمت حفظ کنند و اجازه ندهند چنین مسائلی موجب بدبینی مردم شود.

وی ادامه داد: یقیناً در این شرایط اقتصادی و کرونایی که بسیاری از خانواده ها به خاطر مشکلات معیشتی دو سال است که در مشکلات بسر می برند سفر خانواده یک مقام مسئول ارشد نظام به خارج از کشور، آن هم در ماه مبارک رمضان به هیچ وجه پذیرفته نیست و خلاف سیره امیرالمؤمنین (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش و سپاه دو بازوی توانمند انقلاب و رهبری هستند

ارتش و سپاه دو بازوی توانمند انقلاب و رهبری هستند