مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-22سياسي

اجرای 450 پروژه محرومیت زدایی به همت سپاه در استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از اجرای 450 پروژه محرومیت زدایی به همت سپاه در سطح استان خبر داد.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در تشریح مهم ترین اقدامات سپاه و بسیج در طول یکسال گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارنامه و عملکرد سپاه در بخش های مختلف نمایشگر تجربه یک ملت است و هویت ملت ایران را می توان در کارنامه موفق سپاه مشاهده کرد.

وی افزود: سپاه با ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند وارد میدان مجاهدت و مقاومت شد و نهاد مقدس سپاه انسان های بزرگی برای تاریخ اسلام تربیت کرد که امروز نام و یاد آنها در تاریخ همچون ستاره ای پر فروغ می درخشد و تاریخ هیچ گاه نام زیبای آنها را فراموش نخواهد کرد.

 کریمی انقلابی ماندن و انقلابی زیستن را بخش مهمی از هویت سپاه خواند و گفت: حوادث و مقاطع مختلف انقلاب نتوانسته تشکیلات مستحکم و قوی بنیه سپاه را از مسیر اصلی خود منحرف کند و سپاه در مسیر نورانی با ثبات قدم ایستاده است.

وی با تشریح مهمترین اقدامات در یک سال گذشته بیان کرد: 22 قشر تخصصی در سپاه برای انجام فعالیت های مختلف سازماندهی شده اند و محوریت اجرای برنامه ها بر پایه هیئت های اندیشه ورز بسیج است و تقویت هیئت های اندیشه ورز برای عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری از ضرورت های مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 450 پروژه محرومیت زدایی به همت سپاه در استان مرکزی

اجرای 450 پروژه محرومیت زدایی به همت سپاه در استان مرکزی