مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-22سياسي

شناسایی و رفع مشکلات ترانزیت کشور از سوی وزارت راه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امین ترفع مدیرکل دفتر تجاری سازی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در جلسه 220 شورای عالی ترابری مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع ترانزیت و تحولات روی داده در منطقه، - مدیرکل دفتر تجاری سازی وزارت راه و شهرسازی از برگزاری اولین جلسه کارگروه روان سازی و توسعه ترانزیت در سال 1401 با هدف شناسایی و رفع مشکلات ترانزیت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امین ترفع مدیرکل دفتر تجاری سازی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در جلسه 220 شورای عالی ترابری مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع ترانزیت و تحولات روی داده در منطقه، کارگروه روان سازی و توسعه ترانزیت مجددا احیا شود تا کشور بتواند سریع و چابک موانع و مشکلات فرایندی این مسیر را هرچند در ابعاد کوچک و یا کوتاه مدت برطرف کند.

وی با بیان این که کارگروه مذکور باید درباره اولویت بندی زیرساخت های حیاتی ترانزیت اقدام کند و موضوعات را در سطوح مختلف تصمیم گیری برای تایید و تصویب دنبال کند، افزود: در دولت دهم نیز این کارگروه در سطح معاون اول رییس جمهور برگزار می شد.

خوشبختانه در زمان حاضر نیز حوزه معاون اول رییس جمهور بر اهمیت این موضوع واقف بوده و چارچوب های تصمیم گیری ایجاد کرده است که تصمیم گیری های این کارگروه می تواند هم به شورای عالی ترابری منتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و رفع مشکلات ترانزیت کشور از سوی وزارت راه

شناسایی و رفع مشکلات ترانزیت کشور از سوی وزارت راه