مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 03:372022-04-22بين الملل

اسپانیا: دویست تُن تسلیحات به اوکراین داده ایم


نخست وزیر اسپانیا اعلام کرد محموله کمک تسلیحاتی دویست تُنی کشورش به اوکراین عازم لهستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا روز پنجشنبه اعلام کرد کشورش اخیراً دویست تُن کمک نظامی به اوکراین فرستاده است.

به نوشته روزنامه گاردین ، سانچز در نشست خبری مشترک با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین و مت فردریکسن نخست وزیر دانمارک گفت: این بزرگ ترین محموله ای است که تا به حال فرستاده شده و بیش از دو برابر چیزی است که تا به حال فرستاده بودیم .

به گفته نخست وزیر اسپانیا، این محموله تسلیحاتی روز پنجشنبه سواحل اسپانیا را ترک کرده و مقصد بعدی آن پیش از رسیدن به دست اوکراینی ها، لهستان خواهد بود.

او در ادامه توضیحاتش گفت: این محموله، سی کامیون، چند وسیله نقلیه ویژه و ده خودروی کوچک حامل تجهیزات نظامی را شامل می شود .

نخست وزیر دانمارک نیز در این نشست خبری، به زلنسکی وعده داد کمک های نظامی کشورش به اوکراین را حدود هشتاد میلیون دلار افزایش خواهد داد.

  جو بایدن رییس جمهور آمریکا نیز روز پنجشنبه گفت، کشورش علاوه بر مبلغ قبلی، هشتصد میلیون دلار دیگر به اوکراین کمک خواهد کرد.

وی گفت: هفته گذشته یک بسته کمک امنیتی 800 میلیون دلاری برای اوکراین را امضا کردم که قابلیت های جدید از جمله سامانه های تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپانیا: دویست تُن تسلیحات به اوکراین داده ایم

اسپانیا: دویست تُن تسلیحات به اوکراین داده ایم