مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 23:072022-04-21سياسي

انتقاد از عملکرد کمیته کاهش آسیب معتادان/ کسی به وظیفه حرفه ای خود عمل نمی کند


مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به عملکرد کمیته هماهنگی مراکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان، گفت: متأسفانه هیچ کدام از اعضای کمیته به وظایف خود به طور حرفه ای عمل نمی کنند.

- ، اولین جلسه کمیته هماهنگی مراکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادین متجاهر (مراکز ماده 16) به ریاست مدیر کل بهزیستی لرستان و با حضور رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر اعضای این کمیته در سالن کنفرانس کاسیت برگزار شد.

این جلسه روز پنج شنبه با ارائه گزارش مالی بهزیستی از مراکز ماده 16 تحت نظارت توسط معاون توسعه امور پیشگیری و کارشناس این حوزه و همچنین طرح موضوع واحد غربالگری و گفتگو در مورد مسائل و موضوعات پیرامون مراکز آغاز شد.

همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان در آغاز اظهارات خود با بیان اینکه در سال های اخیر سرعت رشد اعتیاد در بین زنان بیشتر از مردان است، گفت: اعتیاد مادر همه آسیب های اجتماعی همچون قانون گریزی و هنجار شکنی، خشونت و پرخاشگری است.

وی با اشاره به اینکه زنان 10 درصد از معتادان جامعه را تشکیل می دهند، تصریح کرد: اعتیاد زمینه ساز بروز بسیاری از کج روی های اجتماعی در افراد است و به جرأت می توان گفت که خانواده و محل زندگی افراد از مهم ترین عوامل گرایش به اعتیاد و مصرف مواد مخدر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد کمیته کاهش آسیب معتادان/ کسی به وظیفه حرفه ای خود عمل نمی کند

انتقاد از عملکرد کمیته کاهش آسیب معتادان/ کسی به وظیفه حرفه ای خود عمل نمی کند