مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 22:472022-04-21اقتصادي

راه اندازی پویش سفره مهر برای اطعام 100 هزار نفر از روزه داران کشور


توزیع 10 هزار بسته سبد کالا برای اطعام روزه داران مناطق کمتر برخوردار آغاز شد - به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف اطعام 100هزار هموطنان روزه دار و مومن مناطق کمتر برخوردار کشور، گروه مالی گردشگری نسبت به تامین 10 هزار بسته سبد مواد غذایی اقدام کرده که توسط بنیاد نیکوکاری یاس توزیع آغاز شده است.

گروه مالی گردشگری برای تهیه بسته های کمک معیشتی و اطعام 100 هزار نفر از روزه داران و مومنان مناطق کمتر برخوردار، به راه اندازی پویش سفره مهر در ماه مبارک رمضان اقدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، در اجرای پویش سفره مهر ابتدا قرار بود 100 هزار پرس غذای گرم بین روزه داران توزیع شود اما با توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، مقرر شد این کمک ها به صورت بسته های خوراکی و غذایی آماده و بین خانواده ها توزیع شود.

ارزش هر کدام از بسته های مواد غذایی حدود 10 میلیون ریال است و علاوه بر آن به برخی از خانوارها بن نقدی نیز اهدا می شود.

در پویش سفره مهر علاوه بر کمک های مدیران و کارکنان گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری و همچنین شرکت های تابعه، شماری از هموطنان نیز در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

یادآور می شود: پیش از این نیز گروه مالی گردشگری از زمان شیوع کرونا تاکنون ده ها هزار بسته معیشتی را در راستای کمک های مومنانه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش سفره مهر برای اطعام 100 هزار نفر از روزه داران کشور

راه اندازی پویش سفره مهر برای اطعام 100 هزار نفر از روزه داران کشور