مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 22:122022-04-21بين الملل

99 بار نقض آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی


یک منبع نظامی یمنی خبر داد که ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، بیش از نود بار آتش بس در یمن را نقض کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع نظامی یمنی شامگاه امروز پنجشنبه خبر داد که ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی علیرغم آتش بس در یمن، 99 بار این آتش بس را نقض کرده است.

این منبع به خبرگزاری رسمی یمن (سبأ) گفت که نقض این آتش بس، با پرواز گسترده هواپیماهای جاسوسی جنگی در حریم هوایی مناطق مأرب، الجوف، حجه، صعده، عمران، الحدیده و الضالع نقض شده است.

وی تأکید کرد، مزدوران ائتلاف متجاوز همچنین در مناطق العکد و البلق الشرقی در مأرب، عملیات هجومی را به سمت مواضع ارتش و کمیته های مردمی نجام دادند.

به گفته این منبع، مزدوران ائتلاف، ده بار با حملات توپخانه ای و راکتی در العکد و البلق الشرقی در مأرب و الملاحیظ و المدافن  در صعده، این آتش بس را نقض کردند.

این منبع در پایان خاطر نشان کرد، مزدوران ائتلاف همچنین با تیراندازی به منازل شهروندان و مقرهای ارتش و کمیته های مردمی در مأرب، تعز و الضالع، 13 بار آتش بس را نقض کردند.

در همین ارتباط، عصام یحیی المتوکل سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن اخیرا تأکید کرد، ائتلاف متجاوز، همچنان به دزدی دریایی ادامه می دهد؛ زیرا کشتی هاروست حامل 29 هزار و 976 تن گازوییل را توقیف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 بار نقض آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی

99 بار نقض آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی