مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-04-21سياسي

نابسامانی در حوزه اقتصادی نتیجه عدم تحقق مدیریت اسلامی است


جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی امروز در شأن نظام اسلامی نیست، گفت: نابساماندهی در حوزه اقتصادی نتیجه عدم تحقق مدیریت اسلامی است.

- ، سردار علی فدوی عصر پنج شنبه در یادواره شهید حق بین در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: دوام و قوام انقلاب اسلامی به سبب نگاه ویژه حق و وجود جوانمردان بزرگی چون شهدا و رهبری فرزانه انقلاب است.

وی با اشاره به نگاه الهی به نهضت حضرت امام (ره)، افزود: نهضت حضرت امام از سال 42 تاکنون خواب را از چشم دشمنان حرام کرده است.

پیروزی انقلاب موجب بیداری اسلامی در جهان شد جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب موجب بیداری اسلامی در جهان شد، گفت: دشمنان در ابتدا به اشتباه متصور می شدند که انقلاب اسلامی خیلی زود از پای در می آید اما به لطف رهبری امامین انقلاب، شهدا و جانبازان و مردم همیشه در صحنه این انقلاب در چله دوم خود به سر می برد.

سردار فدوی با اشاره به تحمیل جنگ توسط دشمنان علیه نظام اسلامی، بیان کرد: تحمیل هشت سال جنگ بر علیه نظام نوپای اسلامی زمان بسیار زیادی است.

وی با بیان اینکه تمام کشورها در جنگ علیه نظام اسلامی به پا خواسته بودند، افزود: به ظاهر عراق بعثی و صدام مخاطب جنگ علیه ایران اسلامی بوده اما در پشت پرده تمام کشورها علیه کشور ما بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابسامانی در حوزه اقتصادی نتیجه عدم تحقق مدیریت اسلامی است

نابسامانی در حوزه اقتصادی نتیجه عدم تحقق مدیریت اسلامی است