مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-04-21اقتصادي

برخورد با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در آستارا


فرماندار آستارا از بازرسان و مسئولان حوزه آرد و نان خواست با تشدید کنترل ها و بازرسی ها با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا با اشاره به افزایش خودسرانه نانوایی ها، گفت: تعطیلی خودسرانه نانوایی ها قابل چشم پوشی نیست و مسئولان امر با خاطیان با قاطعیت برخورد کنند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن فصل تابستان و احتمال ورود موج جدید گردشگران و مسافران به آستارا، مردم را به صرفه جویی و مصرف بهینه حامل های انرژی دعوت کرد و از مسئولان خواست در راستای تثبیت و پایداری شبکه های توزیع برق و آب اقدامات بهینه ای انجام دهند.

رضایی پور خواستار پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام در منطقه و جذب و تخصیص اعتبارات عمرانی از سوی دستگاه های اداری شد و بر اتصال ادارات به اتوماسیون اداری تاکید کرد.

عنایت رضایی پور آمار واکسیناسیون کرونا را راضی کننده ندانست و قرارگاه شهید سلیمانی سپاه این شهرستان را برای بررسی میزان واکسیناسیون کارمندان ادارات مأمور کرد.

فرماندار آستارا همچنین از مسئولان خواست، تنها با خبرنگاران خبرگزاری های رسمی همکاری جدی و مستمر داشته باشند و از در میان گذاشتن مطالب خبری به طور مستقیم به فعالان فضای مجازی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در آستارا

برخورد با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در آستارا