مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 17:222022-04-21سياسي

ارتش: سپاه موجب تقویت روحیه خودباوری شده است


ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و تاکید کرد: رشد و پیشرفت روزافزون سپاه در عرصه های نظامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در این بیانیه آمده است: سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بیانگر درایت، دوراندیشی و تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

این بیانیه می افزاید: مرور کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب در طول دوران انقلاب گواه رشادت و فداکاری مردان بلند اندیشه ای است که در میدان های سخت و دشوار مبارزه با دشمن و صیانت از انقلاب با نثار جان ایستادگی کردند و آلبوم افتخار خود را با نام شهیدان بزرگی همچون همت، باکری، خرازی، کاظمی، باقری، حاج قاسم سلیمانی و صدها شهید والامقام دیگر مزین ساختند.

در این بیانیه آمده است: این نهاد انقلابی با بهره گیری از تجارب ارزشمند فرماندهان دلیر و تکیه بر دانش جوانان متخصص و متعهد خود با تولید تجهیزات بومی و دستاوردهای ارزشمند موجب تقویت روحیه خودباوری شده است و علاوه بر آن درعرصه های مختلف اجتماعی و مردمیاری منشأ خدمات ارزنده ای بوده اند.

در بیانیه ارتش آمده است: رشد و پیشرفت روزافزون سپاه در عرصه های نظامی، تحقیقاتی، پژوهشی و علمی در کنار همراهی، وحدت و همدلی با سایر قوای مسلح از جمله ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش: سپاه موجب تقویت روحیه خودباوری شده است

ارتش: سپاه موجب تقویت روحیه خودباوری شده است