مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-04-21سياسي

سپاه پیشتاز بصیرت بخشی و جهاد تبیین است


دوم اردیبهشت سالروز بنیاد نهادن نهال ارزشمند سپاه به دست حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال 1358 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دوم اردیبهشت سالروز بنیاد نهادن نهال ارزشمند به دست حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی در سال 1358 است که امروز این ساختار الهی  تبدیل به شجره ی طیبه ی گشته و آوازه ی عزت مندی سپاه  و دفاع از مظلوم آن در سراسر گیتی طنین انداز شده است.

ماهیت خدامحور و ولایتمدار سپاه از آن روز برآمدن تا کنون ذره ای تردید در انجام رسالت خود ندیده و کمترین تغییری در ماهیت و رسالت انقلابی خویش راه نداده است.

راز موفقیت و توفیق سپاه درهمین الهی و ولایی بودن است که امروز برتری در همه صحنه های نبرد را از دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار سلب نموده است.

در شرایط حاضر سپاه ، تهدیدات را یکی پس از دیگری تبدیل به فرصت نموده و در جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی در هر سطحی آنان را به شکست کشانیده است و اولویت های آن برای مقابله با نظام مقدس اسلامی ایران را به ترجیحات دیگری در جنگ نرم تبدیل نموده است.

    سپاه بنیاد خود را بر معنویت حماسی ، عقلانیت دینی و انقلابی، اخلاص در عمل ، توکل به خدا و دست یابی به آخرین فن آوری روز در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای متعالی آن استوار نموده است، امری که فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پیشتاز بصیرت بخشی و جهاد تبیین است

سپاه پیشتاز بصیرت بخشی و جهاد تبیین است