مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-04-21دانش

گذر کرونایی دانشگاه!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساحل منصوری؛ شروع ترم های تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان معمولا یک یا دوهفته از سایر دانشگاه ها جلوتر است و البته جدیت چارت و تعداد هفته های آموزشی دقیق تر! دو هفته از شروع ترم چهارم گذشته بود که شیوع ویروس کرونا در ایران به اثبات رسید.

- هفته سوم اسفند موج آموزش مجازی به راه افتاد تا روزهای آخر اسفند درگیر آموزش مجازی در تلگرام و واتساپ بودیم، برعکس سال قبل و حتی سال های مدرسه که روزهای آخر اسفندمان بوی عید میداد! بعد از عید رسید اما خبری از بازشدن دانشگاه نشد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، ساحل منصوری؛ شروع ترم های تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان معمولا یک یا دوهفته از سایر دانشگاه ها جلوتر است و البته جدیت چارت و تعداد هفته های آموزشی دقیق تر! دو هفته از شروع ترم چهارم گذشته بود که شیوع ویروس کرونا در ایران به اثبات رسید.

دانشگاه در هفته دوم اسفند همزمان با سراسر کشور تعطیل شد و ما به خیال اینکه این تعطیلات به تعطیلات عید ملحق شده و بازه خوبی برای استراحت و خوشگذرانی در شهرهایمان است با خوشحالی توام با حس غریب و گنگی وسایلمان را جمع کردیم و به شهرهایمان برگشتیم.

هنوز نمیدانستیم دقیقا چه اتفاقی افتاده و کرونا یعنی چه و حتی نمیدانستیم که بعد از عیدی که قرار بود به دانشگاه برگردیم هیچ وقت نمیرسد! ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر کرونایی دانشگاه!

گذر کرونایی دانشگاه!