مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-04-21اقتصادي

شهرداری در رفع مشکلات میدان بار همدان وارد کار شود


فرماندار همدان با بیان اینکه میدان میوه و تره بار فعلی زیبنده شهر همدان نیست، گفت: باید شهرداری در رفع مشکلات میدان بار فعلی مصوبات را اجرایی کند.

- ، محمدعلی محمدی عصر چهارشنبه در نشست ویژه بررسی آخرین وضعیت میدان میوه و تره بار همدان با بیان اینکه ساماندهی میدان میوه و تره بار همدان یک ضرورت است، عنوان کرد: میدان میوه و تره بار فعلی زیبنده شهرهمدان نیست.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذار میدان بار جدید نتوانست به تعهدات خود جامه عمل بپوشد، اظهار کرد: شهرداری در رفع مشکلات میدان بار فعلی مصوبات را اجرایی کند.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه ترافیک میدان بار ناشی از وضعیت آشفته فعالیت بارفروشان در محوطه میدان بار است، اظهار کرد: از محوطه میدان بار به عنوان محلی برای عرضه استفاده و اجاره داده می شود که باید این موضوع توسط اتحادیه مربوطه مدیریت و به آن رسیدگی شود.

محمدی با بیان اینکه احتمال بازنگری در جانمایی، سرمایه گذار و نحوه احداث میدان بار جدید همدان وجود دارد، گفت: استفاده از محوطه جنبی میدان بار بعنوان پارکینگ خودروهای سبک یک طرح موقت است و احداث فضای سبز همچنان در برنامه آتی به قوت خود باقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری در رفع مشکلات میدان بار همدان وارد کار شود

شهرداری در رفع مشکلات میدان بار همدان وارد کار شود